Public Relations w stomatologii

Bywa. Bardzo rzadko. Wykorzystywane są tylko elementy, bo króluje marketing. Dlaczego?

Zawsze mnie to dziwiło, bo nie tylko ze względów formalnych (reklama w stomatologii jest zabroniona), ale ze specyfiku biznesu ( bezpośredni kontakt człowiek-człowiek) gabinet stomatologiczny jest stworzony do tego, aby korzystać z rozwiązań, które oferuje Public Relations.

 

Okazuje się, że tak niewiele dentyści wiedzą o tym, co daj strategia Public Relations. Dlatego wymyśliłam Dental Coffee Morning, czyli spotkanie, na którym rozmawia się o tym, jak dzięki strategii i rozwiązaniom PR biznes staje się lepszy, czyli przynoszący więcej korzyści i pozwalający leczyć w zgodzie ze sobą.

 

Dlaczego coffee? Ponieważ jest związane z tym, że  praktykują coffee PR. Zapewniam, że wielbiciele herbaty i naturalnych soków, nie będą zmuszani do kawowania. Coffee PR to po prostu rozmowa , która ma określoną misję: odpowiedź na wyzwania przed którymi stoi dentysta w dobie konkurencji i komercjalizacji wszystkiego.

Zapraszam wraz z członkami grupy Lecz człowieka, których współuczestniczą w tym projekcie. Poznaj opinie uczestników pierwszego spotkania.

 

Dental Coffee Morning, Białystok, Hotel Esperatno, Sala Kameralna- 29.11.2014 r. godz. 9.15.-11.15

Dental Coffee Morning, Gdańsk, Kawiarnia Filmowa w Starym Kadrze – 6.12.2014 r., godz. 10.15 – 12.00

Zgłoszenia: info@bridgehead.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *